Back on track!

Igår var första dagen som min träningsvärk i princip var borta, så då tänkte jag att det var dags att börja med träningen igen. Igår gick jag en långpromenad på 8km och det kändes okej i benen dock kändes det lite stelt efteråt. Återigen, man får skylla sig själv när man springer 21 km otränad haha. Idag stack jag till gymmet och gjorde min rehabiliteringsträning igen. Har tyvärr inte gjort det på en och en halv vecka nu eftersom jag först var sjuk och sen hade fruktansvärd träningsvärk efter Göteborgsvarvet. Men nu så! Imorgon ska jag dessutom till sjukgymnasten.

Förutom rehabiliteringen så cyklade jag först i 20 min. Eftersom gymmet dessutom ligger en bit härifrån så blir det sammanlagt runt 40 minuters promenad dit och tillbaks som extra träning. Idag var det riktigt trevligt att gå för det var sjukt varmt ute. Första “riktiga” sommardagen skulle jag vilja påstå! Gick i linne och halvlånga tights och trots att det blåste massor så frös jag inte ett dugg!

Efter träningen åt jag en Swebar med kokossmak, så himla himla gott! Misstänker att om en sån väntade efter varje träningspass så skulle min motivation öka en hel del haha.

20140522-225906.jpg

20140522-225917.jpg

20140522-225927.jpg

 

Leave a Reply

