Träningsvärk, Supernatural och guldnaglar

Efter två dagar av att stappla runt lite halvt haltandes på grund av extrem träningsvärk nästan överallt, så känns det faktiskt en aning bättre idag. Jag behöver inte längre grimasera när jag ställer mig upp eller sätter mig ner haha. Men det känns fortfarande av rejält. Jag antar att det är sånt som händer när man springer ett halvmaraton utan att ha tränat haha.

Idag har jag haft min allra sista tenta! Jag trodde att jag skulle faila helt men det känns faktiskt som att jag möjligtvis skulle kunna bli godkänd, så jag hoppas på det nu! I så fall är det himla skönt för det skulle innebära att jag nu har sommarlov. Wihooo! Ska bli så jäkla skönt att inte behöva hålla på med någon som helst matte, fysik eller kemi!

Eftersom idag var sista dagen på tekniskt basår, så har vi en avslutningsmiddag ikväll. Det är finmiddag så alla ska vara uppklädda. Det ska faktiskt bli lite kul! Har, efter lite rådfrågande och betänketid, bestämt mig för att ha mina guldfärgade DrMartens på mig ikväll. Jag äger inga riktiga finskor och tänker mig att guld ändå är lite festligt! Så dagen till ära har jag målat naglarna med glittrigt nagellack i guld, så nu kommer jag matcha som bara den haha. Har spenderat eftermiddagen med att måla naglarna samtidigt som jag kollat på Supernatural igen. Är snart klar med första säsongen och det är fortfarande lika bra! Nu kan jag dessutom kolla utan dåligt samvete!

20140520-165350.jpg

Leave a Reply

