Supernatural

Igår var jag fortfarande sjuk, men idag har jag faktiskt mått mycket bättre! Har varit väldigt snuvig mestadels av dagen men inte så mycket ont i halsen längre, så det är riktigt skönt! Igår köpte jag förövrigt biljett till tekniskt basårs avslutningsmiddag som är nästa vecka. Så jag får se till att vara helt frisk till dess! Ska bli rätt kul att klä upp sig lite grann för det är finmiddag då!

Idag har jag (mycket motvilligt) pluggat matte, läst Sagan om konungens återkomst och börjat kolla på en ny tv-serie. Jag fick för mig att ge serien Supernatural en chans efter att ha sett en massa memes om den på senaste tiden haha. Den visade sig i alla fall vara värd att se! Halvläskiga, övernaturliga mysterier är liksom inte helt fel. Avsnitten är i stort sett fristående, eftersom vart och ett av dem handlar om ett nytt mysterium så att säga. Det finns dock en röd tråd igenom dem. I stora drag så handlar serien om bröderna Sam och Dean som jagar och tar död på övernaturliga väsen från legender som visat sig vara sanna. Det är hela nio (!) säsonger ute så detta kommer hålla mig sysselsatt ett bra tag haha.

Leave a Reply

