Inte på topp

Dagen har inte varit något vidare bra. Jag sov jättedåligt i natt, vilket jag gjort typ fyra dagar på raken nu. Har vaknat runt halvsju även fast jag inte behövt gå upp då och jag har inte varit utvilad överhuvudtaget när jag vaknat. Idag behövde jag faktiskt gå upp tidigt och de senaste dagarnas sömnbrist gjorde det förjävligt att gå upp i morse. Jag har dessutom haft mycket ont i halsen hela dagen. Har känt av även det i några dagar nu, men idag blev det värre. När jag kom tillbaks från skolan och ätit lunch så la jag mig och halvsov i en timme. Det resulterade dock i att jag mådde ännu sämre när jag vaknade. Jag kan ju även nämna att pluggmotivationen inte är på topp när man mår dåligt, och med en tenta nästa vecka är det inte ett ultimat läge. Ska försöka gå och lägga mig tidigt idag och se om jag kan lyckas sova så jag mår bättre.

Skulle vilja påstå att detta är dagens höjdpunkt, vilket säger något om hur dagen varit haha. Någon hade bestämt sig för att pynta skolans toalettdörr lite grann:

20140512-182637.jpg

Leave a Reply

