Gymmet igen!

Idag har jag kört rehabiliteringsträning på gymmet igen! Den första gången jag körde det så fick jag ingen träningsvärk alls, men andra gången fick jag en hel del träningsvärk vilket kändes idag när jag tränade. Detta betyder antagligen att det kommer vara ännu värre imorgon. Något att se fram emot haha. Dock är ju träningsvärk rätt så skönt för då känner man i alla fall att man gjort något. Jag har haft lite ont i knät idag efter träningen, men än så länge så verkar det ändå gå bra. Idag så körde jag dessutom lite armträning också. Det ser ju liksom rätt så skumt ut om man bara har vältränade lårmuskler haha. Rehabiliteringsträningen är faktiskt riktigt bra på så sätt att det verkligen får mig att gå till gymmet igen! Det är mer motiverande när man vet att någon, i detta fall min sjukgymnast, kommer att fråga hur det går och hålla koll på en. När det är press från någon annan än bara en själv så blir det ju ännu mer anledning att verkligen träna!

Tänker mig att detta är jag. Målet är att vara great!

Leave a Reply

