En lördag

Igår hängde jag med min farmor och farfar på ett litet äventyr i Göteborg. Det var strålande solsken och då passade det ju himla bra med loppis i solskenet. Vi var bland annat i Guldheden där jag inte varit innan. Alltid kul att se något nytt! Hittade inte något att köpa men det var helt okej ändå.

Där såg det ut lite såhär:

20140511-224832.jpg

20140511-224844.jpg

Sen på kvällen bakade jag ananaspaj som åts med vaniljglass. Blev himla gott trots att jag stod för bakandet😉 Det blev en helt okej lördag!IMG_4831

IMG_4837_edit

One thought on “En lördag

Leave a Reply

