Fysiktenta och ny jacka

Antar att ni börjat misströsta angående mitt “tillbaks” inlägg, med tanke på bristen på fortsatta inlägg. But fear not! Nu skriver jag igen när ni som minst anar det.

Dagens fysiktenta är anledningen till bristen på inlägg, men nu när den är avklarad så har jag återigen lite mer tid! Himla, himla skönt att ha gjort tentan idag! Det gick inte fantastiskt bra, men jag borde i alla fall bli godkänd. Det är ju alltid något. Men trots avklarad tenta så är pluggandet ännu inte över. Det är nämligen så att jag har mattetenta den 20:e, men efter det är det sommarlov (om man bortser från eventuella omtentor)!

Bilder på fysiktentor är som vi alla vet inte överdrivet intressanta, så här får ni istället en bild på en ny jacka jag köpte för snart två veckor sen. 50 spänn kändes helt okej haha.

IMG_4749_edit

Bilden gör inte riktigt färgen rättvisa, men den är i alla fall någon blandning av vinrött och mörklila. Är snyggare än det låter haha.

IMG_4780_edit

Och såhär såg jag ut just den dagen. Fick för mig att fota lite grann och det var ont om intressanta motiv så det fick bli jag själv haha.

One thought on “Fysiktenta och ny jacka

Leave a Reply

