Tillbaks!

Här har det minsann ekat lite tomt ett tag. Jag anar (men helt säker kan jag ju inte vara) att ni, som trots allt tagit er en titt här ibland, faktiskt har tröttnat på att läsa om giraffen Marius. Nästan tre månader av giraffläsande låter lite i värsta laget till och med för den som gillar giraffer.

Nu är det i alla fall så att jag äntligen köpt en ny dator och därför kan blogga igen! Testade min förra dator för någon dag sen och den låter fortfarande förbannat mycket, så köpet är inte något jag ångrar. Så vi får väl hoppas på att jag lyckas uppdatera bloggen relativt ofta igen. Om så inte är fallet så behöver ni i alla fall inte läsa om Marius nu längre😉

Hatar för övrigt de nya smileysarna. Blah

IMG_4752_edit

Så här ser för övrigt min nya dator ut!

 

One thought on “Tillbaks!

Leave a Reply

