Bra hårdag för en gångs skull

Ännu en dag som inte varit så värst produktiv, men alla dagar kan ju inte vara det. Har i alla fall kopierat intyg till arbetsintervju, så nu är det helt klart inför tisdagen. När jag väl var på biblioteket passade jag även på att skaffa bibliotekskort. Behöver inte använda det än, men tänkte att det kan va bra att ha utifall att jag behöver det sen. Efter det var jag inne en sväng på Fröunda Torg och köpte lite smågrejer.

Igår startade jag upp min farmor och farfars internet, samt deras nya iPad. Med tanke på att de är fullständiga nybörjare på det området, så spenderades både gårdagens kväll och denna dag till att assistera användandet av iPaden. Börjar bli lite frustrerad på alla frågor haha. Men försöker i alla fall hjälpa till så gott det går. Det hela betyder ju även att jag har internettillgång igen, så lite bra är det allt!

Eftersom jag inte varit ute speciellt mycket idag, och inte träffat många jag känner, så har jag naturligtvis haft en jättebra hårdag idag. Sånt händer ju aldrig när det  faktiskt är till nytta. Men jag får väl vara glad för att det händer överhuvudtaget haha. Idag har jag sett ut som på bilderna nedan. Känns så egocentriskt att lägga upp bilder på mig själv haha. Men det är ju faktiskt min blogg som handlar om mig, så antar att det inte är så värst skumt ändå😉 Och är det bara jag, eller börjar mitt hår se riktigt långt ut?

20140209-213348.jpg
20140209-213405.jpg

Leave a Reply

