Today I don’t feel like doing anything

Idag har jag tyvärr varit väldigt lat. Hade tänkt göra en del grejer, men så blev inte fallet. Trots att jag ångrar det lite, så måste man ju faktiskt få chilla lite ibland. Sen ska vi ju inte prata om det faktum att jag inte tränade, som tänkt, utan istället stannade i lägenheten och åt onyttigheter. Cause that makes so much sense! Snacka om att göra dåliga val haha. Men nu ska vi inte tänka så, man kan ju inte alltid vara supernyttig och aktiv. Eller jo, visst kan man det, men det blir ju inte särskilt kul i längden😉

Så vad har jag då gjort idag? Jag menar något måste jag ju ändå ha gjort, trots latheten. Jo, det är nämligen så att jag spenderat viss tid framför youtube. Hur mycket tid det är ska vi inte gå närmare inpå ehem. Sen har jag också kollat på invigningen av de olympiska spelen i Sochi. Det var rätt sevärt faktiskt! Dock blev baletten samt operasjungandet lite långtråkigt efter ett tag. Det är inte riktigt min grej det där.

Nu är i alla fall den lata dagen till ändå, så ska vi se om jag lyckas vara lite mer produktiv imorgon. Dock rätt så duktigt av mig att faktiskt blogga två gånger idag trots latheten haha. Creds till mig!😉

Leave a Reply

