Off to the gym

Nu är jag tillbaks från en lagom lång skoldag. Började 8.15 och slutade 12 – helt okej! Hade kemi- och fysikföreläsningar nu på morgonen. Fysiklektionen blev lite bättre när en kompis berättade att hon hade med sig något till oss. Lite senare plockade hon fram några hembakade biskvier och bjöd oss på. De var sjukt goda! Perfekt där efter rasten så att man orkar igenom hela föreläsningen haha.

Har faktiskt tänkt vara lite produktiv idag och dra till gymmet. Ska nu äntligen ta tag i att skaffa gymkort, så får vi se hur det går!

Dagens frukost: Naturell yoghurt, päron, banan och granola med smak av kakao och hallon. Sjukt god granola det där (och dessutom nyttig!). Testa om ni inte gjort det än!

20140205-130452.jpg

20140205-130504.jpg

One thought on “Off to the gym

  1. granola<333333333333333333333
    Jag körde 10 min rumpa och 10 min ben igår med min träningsapp och har rean riktigt myclket träninsgsvärk, du minns ju hur jobbiga övningarna var och nu skulle amn t.ex paddla med benen i en minut D:

Leave a Reply

