Leg Day

Då var gymmet avklarat för dagen! Dock blev det inget gymkort. Hade bestämt mig helt för att köpa det, även fast jag velat en hel del innan dess. Men sen så visar det sig att jag glömt att ta med mig mina kontouppgifter (tänkte att det räckte med kontokortet) så det gick det inte att köpa haha.  Hon jag pratade med frågade om jag hade tänkt träna idag och sa då att jag kunde få gå in och provträna idag och sen köpa kortet nästa gång. Himla schysst tycker jag! Så nu är jag välvilligt inställd till Nordic Wellness haha. Sånt ger ju ett bra intryck!

Jag körde leg day idag, och lite magstyrka också. Så förhoppningsvis har jag mördande träningsvärk i benen imorgon och i övermorgon. Alltid skönt att känna att man gjort något!

20140205-210159.jpg

One thought on “Leg Day

Leave a Reply

