Delivery Man

För någon dag sen startade jag ett videoklipp på Youtube och blev avbruten av någon irriterande reklam trodde jag. Men när de fem sekunderna, som man måste se av reklamen, hade passerat så bestämde jag mig för att titta lite längre. Det visade sig nämligen vara en trailer till en film som verkade riktigt bra. Filmen heter Delivery Man och handlar om hur ett misstag på en fertilitetsklinik slutar med att en man är biologisk pappa till över 500 barn. När han sedan får reda på det hela bestämmer han sig för att han vill veta vilka hans barn är och på något sätt hjälpa dem. Det är inte ofta jag ser klart en reklam eller verkligen stannar till vid en komedi/drama film, men det gjorde jag med den här. Tror bestämt att jag måste ta och se den här filmen! Se trailern här under så kanske ni förstår vad jag menar. Det verkar vara ett så annorlunda och tänkvärt koncept för en film.
Någon som har sett den och vad tyckte ni i så fall? Om inte annat så återkommer jag med ett utlåtande, när jag själv sett den!

Leave a Reply

