Jag är vidare!

Efter lunch någon gång idag (under en tråkig föreläsning för att vara exakt haha) fick jag för mig att kolla mailen. Tänkte inte så mycket på det men såg att jag fått ett mail från Liseberg. Min första tanke var att det bara var för att bekräfta att jag varit på gårdagens intervju, men sen ser jag att det står kallelse till intervju igen! När jag öppnar mailet får jag veta att jag gått vidare och är kallad till en andra intervju!😀😀 Riktigt kul ju! Känns bra att veta att man inte var helt kass haha. Har även fått veta vilken avdelning det handlar om nu. Jag kommer att gå på intervju för caféavdelningen, vilket känns helt okej! Kan tänka mig att det är rätt så kul att jobba på caféerna inne på Liseberg. Så nu är det bara att hoppas på att även den andra intervjun går bra! Den äger dessutom rum om mindre än två veckor!

För övrigt har dagen bestått av tråkiga lektioner, förutom när jag och några kompisar bevittnade hur två andra i klassen gick in på fel föreläsning utan att inse det själva. Föreläsaren och de som satt där inne, stirrade konstigt på dem och de vände sig snabbt om och gick, när de väl insett sitt misstag. Vi stod utanför och såg händelsen genom ett fönster. Kan säga att vi knäckte oss en del haha. Förutom det kan jag passa på att meddela att jag har ont i benet idag och kommer att få ett rejält blåmärke, på grund av extrem klumpighet igår. Typiskt mig -.- Igår när jag skulle gå tidigare från en föreläsningssal så fick jag för mig att jag skulle vara lite smidig och klättra över till raden bakom, så att inte alla på min rad skulle behöva akta sig. Men när jag skulle ställa mig på själva sitsen som fälls ner så blev jag helt dum i huvudet under ett ögonblick. Jag skyller på att jag var stressad till bussen och inte tänkte mig för😉 Men i alla fall så sätter jag foten innerst på sitsen så att den fälls ner och jag ramlar och fastnar med benet där bakom. Mitt ben är dessutom vridet i någon jättekonstig vinkel så att det trycker sjukt mycket på ett ställe. Det gjorde jäkligt ont och var sjukt pinsamt haha. Och hur dum får man va? Det är ju uppenbart att man inte kan sätta foten där utan att ramla haha. Ska försöka att inte upprepa det hela.

Leave a Reply

