Jobbintervju!

Idag har jag varit på jobbintervju på Liseberg. Var rätt så nervös innan men tänkte att antingen går det skitbra eller så gör det inte det, och i vilket fall som så överlever jag haha. Men jag var i alla fall relativt lugn! Var tvungen att skippa två föreläsningar för att gå på intervjun och hann åka tillbaks till lägenheten däremellan för att äta lunch. Sen runt ett så var det dags för intervjun. Jag tror vi var runt 30 pers allt som allt, men sen delades vi in i grupper om ungefär 10. Trodde faktiskt att intervjun skulle vara mer formell än vad den var, men det var bra att jag hade fel haha. Vissa delar var till och med lite roliga! Det var bland annat flera gruppmoment för att de skulle se hur man samarbetade. Man får inte reda på hur det gick förrän senast i mitten av mars, då man får reda på om man får komma på en andra avdelningsintervju. Men det känns som att det gick helt okej faktiskt🙂 Tror i alla fall inte att jag gjorde bort mig helt, så det är ju alltid en fördel haha. Så nu hoppas jag på en andra intervju och sen ett jobberbjudande. Hoppas går ju alltid! Kan nog vara rätt kul att jobba där i alla fall en sommar.

Nu är jag förresten ikapp med bloggningen! Haha det tog ett tag det där, men bättre sent än aldrig😉

20140129-213712.jpg

Leave a Reply

