Star Trek: Insurrection

Jag började dagen med att faktiskt vara lite duktig och sticka till gymmet för att träna armar. Applåder haha. Det blev ett bra träningspass. Känns faktiskt lite som att jag lyckats komma igång med träningen nu, så det är himla skönt!

Resten av dagen spenderades med att slappa lite samt plugga lite grann. På kvällen tittade även jag och farfar på Star Trek: Insurrection, som var riktigt bra! För ungefär två veckor sen kollade jag på Star Trek: First Contact, med familjen men innan dess hade jag faktiskt inte sett en enda Star Trek film. Nästan lite pinsamt haha, i alla fall när man råkar vara ett fantasy och science fiction fan. Men nu har vi i alla fall rått bot på det!

Leave a Reply

