Träning och jobbintervju

Idag har jag varit riktigt produktiv. Först var det skoldags och sen när jag kom hem tog jag äntligen tag i träningen. Åt först lunch och stack sen iväg till ett gym. Det blev Nordic Wellness, eftersom de erbjuder en gratis provvecka där. Tänkte testa på nu och en vecka framåt för att sen bestämma mig för om jag ska bli medlem där eller inte. Väl där så blev det i alla fall ett armpass, vilket var på tiden. Måste ju se till att biffa till mig lite grann😉 Har varit så himla seg med att ta tag i det hela och hitta ett gym här i Göteborg, men känns himla bra nu när jag äntligen gjort det!

En annan bra grej med denna dagen var ett visst email som dök upp i min inkorg. För några veckor sen sökte jag till sommarjobb på Liseberg och idag fick jag ett svar. Är uttagen till en första intervju! Tydligen brukar det vara mellan 6000 och 8000 som söker varje år och det är drygt 1000 som tas ut till en första intervju. Så även om inget är klart än så har jag ju i alla fall setts som en bättre kandidat än en hel del andra haha. Så det känns ju bra! Intervjun är redan nästa onsdag, så det blir till att förbereda sig en del inför den. Nu är det bara att hoppas att detta går vägen! Hade varit himla skönt med lite extrapengar till sommaren.

Leave a Reply

