Hemfärd

Idag var det dags för hemfärd. Medan mamma och pappa begav sig till Portobello Road, bestämde sig jag och syrrorna oss för att dra ut på en sista shoppingrunda innan vi tog tunnelbanan mot flygplatsen haha. Jag lyckades äntligen köpa mina efterlängtade Dr Martens! Älskar verkligen det märket och hade velat köpa ett par hela resan, så det var tur att jag lyckades där i sista stund😉

Väl på flygplatsen åt vi lunch där innan flyget gick. Jag åt mexikansk hamburgare med sweet potato pomme frites – riktigt gott! Efter det var det dags att flyga hem. Vårt flyg avgick sen eftermiddag så det hade redan blivit mörkt, vilket resulterade i en häftig utsikt över London när vi lyfte. Det är så mycket ljus i storstäder att det ser himla häftigt ut ovanifrån i mörkret!

Det var skönt att komma hem, men åker gärna tillbaks igen! Det har varit en lyckad resa och jag har haft sjukt kul!😀 Utomordentlig julklapp! Tack, tack mamma och pappa!😀

20140120-214157.jpg

20140120-213915.jpg20140120-214042.jpg

Leave a Reply

