Dear Santa…

Då var kemitentan avklarad! Himla skönt! Jag tänkte att vi firar det med en liten önskelista. Kommer inte få så många julklappar i år eftersom vi ska till London, men det skadar ju inte att göra en önskelista ändå! Önskelistor är kul haha. Såhär ser i alla fall min ut just nu:

Hela Game Of Thrones serien på engelska. Den verkar vara riktigt bra, och jag har inte läst en enda av dem än. Jag vet – fy skäms!

Ett 50 mm f/1.8 objektiv. Har velat ha ett sånt i över tre år så det kanske är dags snart?

Dancing waterspeakers. Behöver jag ens förklara varför jag vill ha dem haha? De verkar helt sjukt grymma. Om ni inte sett dem in action, så sök på waterspeakers på youtube!

 

Ett par hörlurar, då mina bokstavligt talat faller i bitar😦 Har dessutom saknat mina skullcandy i några månader nu! Måste inte vara detta märket men några vill jag i alla fall ha! Funderar på att köpa i London

 

Vill ha fler grejer, men måste ta och sova nu haha. Det kanske kommer en uppföljning sen!

 

 

 

Leave a Reply

