En mysig dag

Idag har jag varit och simmat med familjen. Det var riktigt skönt! Simmade och pratade med Ulrika samtidigt så blev ett lagom tempo. Har ju lite problem med knät men då gick det faktiskt bra så det kändes skönt.

Jag och Ulrika var och ute och tränade med Tindra i skogen efter lunch. Jag fick vara figurant när vi tränade sittande bevakning och sen spårade vi även med henne. Jag har aldrig testat något av det innan så det var riktigt kul att prova på! Det kan vara roligare än man tror att ligga gömd i skogen haha. Syrran hade även packat med varm choklad, pepparkakor, russin och mandlar som fika, så det gjorde det hela ännu trevligare. Fikapaus är ju aldrig fel haha. Det blev ett riktigt mysigt skogsäventyr!

Idag har jag även satt upp adventsstjärnan i mitt rum inför första advent imorgon. Ljuset från den gör rummet så himla mysigt! Nu känns det även lite juligt faktiskt så jag är glad! Älskar att lägga mig första dagen när jag satt upp stjärnan, och dess ljus lyser mysigt i rummet. Sån härligt julig känsla.

20131201-004359.jpg

20131201-004255.jpg
Första bilden är snodd från syrrans blogg😉 LovisaUlrika

Leave a Reply

