Borta bra men hemma bäst

Då var jag hemma i Halmstad igen för en hel helg här! Kvällen har bestått av hundpromenad, tacos till middag och tv-tittande med pappa och Ulrika. Mysigt! Kul att träffa Tindra igen också. Man saknar henne mer än man tror. Sen har jag pratat bort lite av natten med Sofia haha, för hon kom hem sent. Men nu ska jag lägga mig så jag inte sover bort hela lördagen haha.

Just det, kan även vara värt att nämna att jag nu återigen har tillgång till internet!! *glädjeskrik*

Det var en riktigt fin soluppgång imorse! Bilden gör den inte rättvisa men lite såhär såg det iaf ut.

20131130-021118.jpg

20131130-021145.jpg

Leave a Reply

