I waaaaaant internet

Imorse var det labb igen! Rätt så kul, i alla fall jämfört med att sitta på föreläsning. Nu har vi bara en labb kvar nästa vecka och sen är vi helt klara med dem! Ska bli skönt, dock betyder det att det är dags för tentor snart igen. Det är inte riktigt lika skönt haha.

Idag har jag faktiskt varit rätt duktig och pluggat en hel del matte. Har varit på biblioteket och pluggat två gånger idag haha. Jag gick nämligen tillbaks och åt lunch däremellan. Det är faktiskt riktigt bra att plugga där. Pluggar jag hemma så gör jag bara en massa andra grejer istället. Idag jag jag dessutom fått 45min promenad från att gå fram och tillbaka till biblioteket, så det är ju också en fördel.

Bloggen vill inte ladda upp bilder idag, så nu blir mitt trista inlägg ännu tristare. Lider fortfarande av internetbristen, men måste bara stå ut några dagar till nu. Förhoppningsvis överlever jag haha.

2 thoughts on “I waaaaaant internet

Leave a Reply

