Quoting my math teacher

Kom precis tillbaks till lägenheten nu vid halvnio. Snacka om lång dag! Slutade vid fem och sen stannade jag och två till kvar i skolan och förberedde uträkningar och liknande inför morgondagens laboration i kemi. När vi var klara, stack vi och käkade thaimat bredvid skolan. Det var trevligt och himla gott! Bra avslut på plugget och dagen. Eftersom jag kom tillbaks så pass sent är det dock nästan dags att lägga sig nu. Men jag har ju i alla fall hunnit med en del idag!

Ett roligt citat från min mattelärare idag, när han skulle förklara att man inte kan jämföra något existerande med något icke-existerande:

Kan man säga att en älg är ungefär lika med en enhörning?

Haha, våran mattelärare kan bara va för rolig ibland. Han kommer alltid med väldigt udda men underfundiga kommentarer. Det livar upp mattelektionerna lite! Kanske får börja dela med mig av citaten här haha

Åt en kycklinggrej med chili och cashewnötter, riktigt gott! Helt klart värt pengarna

20131127-211318.jpg

20131127-211343.jpg

Leave a Reply

