A freezing day

Imorse var det såhär fint när jag gick till spårvagnen! Det är mörkt mycket längre på morgonen nu. Idag var det riktigt kallt, tom första dagen med minusgrader tror jag! Men det gillar jag faktiskt. Tycker det är skönt när det är lite kallt ute. Jag håller tummarna för lite snö nu bara. Det hade varit trevligt!

Farföräldrarna har åkt iväg i en dag så ikväll är jag själv. Största skillnaden är väl att det innebär full makt över tv-kontrollen haha. Det utnyttjas självklart till fullo!

20131125-202506.jpg

2 thoughts on “A freezing day

Leave a Reply

