On the road

Idag fick vi reda på resultatet från fysiktentan. Tydligen var det sjukdom på administrationen så det är därför som det tagit så väldigt lång tid innan vi fick resultaten. Jag fick en fyra. Hade sagt innan att jag skulle va nöjd om jag fick en fyra, men nu är jag ändå bara halvnöjd haha. Tror det kommer kännas bättre om någon dag. Vi har dessutom fått höra att denna fysikkursen är den svåraste på hela basåret så då känns det ju ändå rätt bra med en fyra på där.Jag tror inte att jag orkar göra omprov för att få en femma. Det är så himla mycket ansträngning för att kanske inte ens höja sig. Det är i alla fall skönt att äntligen veta hur det gick!

Just nu sitter jag i bilen påväg hem till Halmstad över helgen. Farmor och farfar skulle ändå ner dit så jag åker snålskjuts haha. Är man fattig student så är man! Även mamma åker med i bilen för hon har varit på Göteborgs universitet idag, där hon pluggar. Lite mysigt att åka bil på kvällen faktikt!

20131122-185523.jpg

Leave a Reply

