Uppskattat skåpfynd

Idag har jag haft labb i skolan igen. Det var rätt kul idag med faktiskt. Blir lite roligare när man får göra grejer istället för att bara sitta och lyssna på en föreläsare. Sen lär man sig rätt mycket av att få testa själv också.

Sen jag kom hem har jag inte gjort jättemycket. Pluggade lite kemi och sådär. Sen var det ärtsoppa till middag så jag stekte bananpannkakor till efterrätt. Himla gott!

Det bästa med dagen var nog när jag hittade den här mixergrejen i ett skåp här haha. Har saknat att ha en mixer i flera månader nu. Det finns nämligen så mycket gott man kan göra när man har en sån. Denna funkar dock utmärkt!  Mixade äpple, keso och kanel till lunchen som jag inte ätit på länge nu, så jag är glad! haha

20131121-184035.jpg

Leave a Reply

