Gratis är gott

Lång skoldag idag igen. Riktigt skumt schema jag har med antingen jättelånga eller jättekorta dagar. Det finns liksom inget mellanting. Dagen var i alla fall helt okej faktiskt. Det kan ju kanske ha berott på att jag fick både kärleksmums och prinsesstårta gratis i skolan haha. Det gör ju åtminstone inte dagen sämre! Kärleksmums fick jag på ett räknecafé som anordnades idag. Den mycket goda prinsesstårtan bjöd Chalmers alla elever på för att fira att det gick så väldans bra i skolundersökningen! Chalmers fick jättebra resultat när de undersökte kvaliteten på utbildningarna. Vi klådde dessutom KTH, vilket självklart var viktigast haha! Så då finns det ju anledning att fira. Inte helt fel med prinsesstårta på lunchrasten! Så sjukt gott!

Utöver detta kan det ju nämnas att jag lider något fruktansvärt av det här med att ha assegt internet till månadsslutet. Är inte säker på att jag överlever det här haha. Men som sagt, återigen i-landsproblem så jag borde väl inte klaga.

20131120-195201.jpg20131120-195228.jpg

Leave a Reply

