19th of November

Några idag:

Idag lyssnar jag på Fast Car med Tracy Chapman bara för att det är en så sjukt bra sång. Den var med på Idol i lördags och min pappa visade mig sen den riktiga videon. Innan dess var det evigheter sen jag hörde låten senast så jag hade till och med glömt bort den. Kul att upptäcka gamla favoriter på nytt!

Idag har jag haft på mig min halsduk hela dagen. Mysigt ju! Den ser ut att bli en ny favorit i garderoben, pga fryser jämt haha.

Idag känner jag mig lite smått förtvivlad eftersom jag tagit slut på min internetmängd och tvingas leva med jäkligt segt internet tills nästa månad. I-landsproblem, jag vet.

Idag kollar jag på Portkod 1321. Har aldrig sett det innan och fått höra från syrran att det är bra. Tänkte att jag skulle se första säsongen innan den andra blir klar. Serien är helt klart värd två-tre timmar av ens liv. Det tar inte längre än så att se de korta avsnitten. Sen råkar introsången vara riktigt bra också.

Leave a Reply

