At the train station

20131115-135646.jpgHär inne på Centralstationen sitter jag och väntar på att mitt tåg ska gå. Hoppades på att kunna ta 13.40 tåget men det fick bli ett senare istället. Huvudsaken är ju att jag faktiskt kommer hem. Men det är ändå tråkigt att vänta. Har precis varit och fixat så att jag ska vara anteckningshjälp åt en person i min klass. Man får 250kr i veckan för det, så det är rätt nice! Känns bra att hjälpa till också även om man får betalt för det haha.

Nä nu ska jag vänta lite till. Funderar på att fördriva tiden med att plugga, men vi får se.

Leave a Reply

