Why worry?

Imorgon är vanligtvis min i princip helt lediga dag, men just imorgon är den borta eftersom vi ska ha en labb i kemin. Den är obligatorisk för att klara själva kemikursen så det finns tyvärr ingen chans att slippa undan haha. Har känts lite halvjobbigt hela veckan att vi ska ha den, men jag vet inte varför. Jag har ju läst mycket kemi innan så det ska inte va några som helst problem. Det är egentligen riktigt dumt att man oroar sig över så mycket helt i onödan. Jag jobbar på att lära mig tänka lite mer såhär:
So very true!
Det stämmer ju faktiskt himla bra! Det finns egentligen ingen anledning att oroa sig för en massa grejer. Att oroa sig löser aldrig några problem så det är ju bättre att skippa oron helt och hållet. Så det tycker jag att vi kör på från och med nu! Nytt motto haha.
(Sökandet efter bilden fick mig att börja sjunga “Don’t worry, be happy” haha, vilket i sin tur ledde till lite Bob Marley lyssnade!)

3 thoughts on “Why worry?

Leave a Reply

