Tacos till middag!

Dagens middag var tacos enligt min beställning haha. Det är så sjukt gott! Dock fick jag äta själv eftersom farföräldrarna hävdar att de måste äta middag mellan fyra och fem och i och med det vägrar att vänta. Jag tycker det är riktigt tråkigt att äta själv, ser liksom ingen mening i det. Det blir bara att jag äter upp jättesnabbt för att sen gå vidare till att göra något annat. Tror inte jag skulle tycka det var så värst kul att  bo själv då det skulle innebära att jag åt själv mest hela tiden. Det är ju mycket trevligare att sitta och prata när man äter! Aja, maten var i alla fall en höjdare! Fast saknade min kära guacamole, men det gick väl an utan det denna gången. Jag får ta igen det nästa gång med att äta extra mycket av just guacamolen haha!

IMG_3642

Leave a Reply

