Mycket gott påhitt

Gjorde något nytt till lunch idag som blev asgott! Kollade runt efter ett recept till lunchen och fick då lite inspiration ifrån müslin i  detta inlägg.  Här kommer någon form av recept på mitt mycket goda påhitt:

Müsli
Pumpakärnor
Linfrö
Solrosfrö
Russin
Aprikoser
Havregryn
Kokos
Kanel

Nyttig “chokladmousse”
Kvarg
En banan
Kakao

Blanda ihop müslin och “chokladmoussen” var för sig. Servera sen “chokladmoussen2 med müslin och clementinklyftor, samt ringla agavesirap ovanpå alltihop. Jag kan garantera att det är utsökt haha!

Det är riktigt kul att hitta på nya goda recept och desto roligare när de är både goda och nyttiga! Jag kommer garanterat äta det här fler gånger.
Collage
Och såhär glad kan man se ut när man äter något så gott som det här:
IMG_3637

2 thoughts on “Mycket gott påhitt

  1. sv: har också alltid velat gå och så vips så befann jag mig där! värt inträdet av att bara se alla kostymer!

    Den där chokladmossen får jag prova någon gång🙂

Leave a Reply

