Tired like never before

Dagens skola var sjukt jobbig, men inte bara på grund av lektionerna. Jag gick upp 05.10 imorse för att åka till tåget och sen har jag varit i skolan från 8 till 5. Måndagar är min allra längsta och jobbigaste skoldag. Typiskt att det är just måndagar också, för man är ju alltid lite extra trött då. Men idag har varit extremt. Höll i princip på att somna på vår matteföreläsning och fick anstränga mig för att hålla ögonen öppna haha. Det var riktigt skönt att komma tillbaks till lägenheten sen.

Har tänkt lägga mig extra tidigt idag så att jag i alla fall är lite piggare imorgon. Men just nu sitter jag med musik i hörlurarna och redigerar lite bilder från halloween. Förhoppningsvis kommer det upp ett inlägg med dem innan jag går och lägger mig!
Känner att jag behöver en sån här tröja. Då är ju i alla fall folk förvarnade om ens tillstånd haha.

One thought on “Tired like never before

Leave a Reply

