Skeletons for halloween

Tydligen så lär man sig aldrig av sina misstag. Jag menar jag borde ju ha insett att det inte var världens bästa idé att börja redigera bilder när man tänkt gå och lägga sig tidigt haha. Insåg i alla fall hur kul det faktiskt är att redigera bilder. Jag gör det ju inte särskilt ofta så glömmer bort att det kan vara ett roligt tidsfördriv, inte för att jag är så bra haha, men ändå. Här kommer iaf en bild på hela utstyrslarna ifrån halloweenfesten. Det är inte världens snyggaste bakgrund, men man ser åtminstone hur vi såg ut. Om jag får lust att redigera lite fler bilder så kommer det nog upp några till! Men nu måste jag faktiskt gå och lägga mig på riktigt. God natt!

Skelett

One thought on “Skeletons for halloween

Leave a Reply

