Run like you’ve never ran before

Lyckades göra klart kemin i  morse så skippade kemilektionen – sjukt skönt! När jag var klar med den stack jag faktiskt ut och sprang igen – två gånger redan denna veckan! Det är nästan så att jag är lite stolt över mig själv haha. Det är alltid så svårt att tvinga en själv att sticka ut och springa, sen jobbigt när man väl springer, men känslan efteråt är oslagbar. Det är den känslan som gör det hela värt det!
Dagens löptur började väldigt segt men mot slutet så fick jag lite jädrans anamma i mig och sprang på som bara den de sista 1.5 kilometerna, vilket kändes jäkligt bra efteråt!
Har lite träningsvärk från i tisdags fortfarande, och det är faktiskt en himla skön känsla det med! Som en konstant påminnelse om att man faktiskt ansträngde sig och gjorde något!
Tänkte köra med lite motiverande bilder då och då så att jag verkligen håller igång med träningen denna gången! Wish me luck.pensées, rêver grâce à un paysage, le sport  ...

Om inte bilder är motiverande nog så funkar det ju alltid lika bra att tänka på att man får bananpankakor med vaniljkvarg och kokos efteråt!

20131107-193702.jpg20131107-193725.jpg

Leave a Reply

