Blivande tedrickare?

Jag har aldrig gillat te, men jag önskar att jag gjorde det. Är dessutom den enda i familjen som inte dricker te, men jag har alltid gillat själva “konceptet” tedrickande. Det verkar ju så himla mysigt att dricka en kopp te sådär på kvällen, eller om man läser en bok. Dock har jag alltid tyckt att det känns onödigt att tvinga sig till att gilla något som inte är absolut nödvändigt, men har nyligen börjat ändra åsikt haha. Min farmor och farfar har nämligen ett jordgubbste som ändå är rätt drickbart för att vara te. Tar aldrig själv te men de brukar fråga om jag vill ha när de dricker te och då har jag faktisk testat det några gånger. Vem vet, det kanske till och med blir tedrickare av mig till slut?
Men nu ska jag sova.

20131107-220216.jpg

Leave a Reply

