Jag ska bli biff

Slutade som sagt tidigt idag och hade en jätteproduktiv dag fram till lunch, sen gick det utför haha. Vid 12 hade jag redan varit i skolan, varit på torget och sprungit! Ska försöka komma igång med träningen nu igen hade jag tänkt. Jag kände att det behövs nu när jag var ute och sprang för kände mig som motsatsen till vältränad. Det blev i alla fall lite över 5km ändå.  Jag körde även lite armstyrka på några träningsredskap som finns inte så långt härifrån. Tänker försöka springa minst varje tisdag nu, eftersom jag slutar så tidigt då. Tisdagar får helt enkelt bli min springdag!

Efter lunch har jag mest surfat haha, mycket meningsfullt. Men man kan ju inte alltid göra nyttiga grejer. Ska i alla fall försöka gå och lägga mig nu så att det inte blir allt för sent.

20131105-141344.jpg20131105-164042.jpg

Leave a Reply

