iPhone uppdatering och ett virus mindre

Bestämde mig till slut för att uppdatera min iPhone och nu är jag rätt förvirrad haha. Det tar en stund att lära sig den nya uppdateringen och vart allt är. Har inte bestämt mig om jag gillar den än eller inte. Tycker den är lite väl ljus på något sätt.

Apropå tekniska prylar så tror jag att jag lyckats få bort viruset på min dator. Det tog ett tag men nu ska det va borta! Riktigt skönt att ha fixat det, för jag blev lite orolig där ett tag!

Nu ska jag ta och sova så jag orkar gå upp för min första och enda lektion imorgon. Ska bli skönt med en kort dag!

20131104-231941.jpg

Leave a Reply

