Halloweenfest på lördag!

Skoldagarna är ju inte de allra roligaste så skriver inte överdrivet mycket då. Denna vecka har vi i alla fall börjat ha lektioner på campus Johanneberg, som är mycket större än andra campus som vi varit på innan, så det är faktiskt kul. Jag har dessutom lite närmare till Johanneberg, så det är inte helt fel! Vem vill liksom inte få chansen att sova längre på morgonen haha

Har också fått ett jättekonsigt schema, så nu har jag tre dagar där jag bara har en lektion. Imorgon börjar jag tex klockan tre haha. Men det kan vara lite skönt ibland.

I måndags fick jag tag på biljetter till Chalmers halloweenfest! Det var sjukt mycket folk som ville gå så det var tur att jag fick tag på dem. Jag och Ulrika ska gå ihop på lördag så det ser jag fram emot. Ska bli riktigt kul att klä ut sig också för det gör man ju inte så ofta.

20131030-204951.jpg

Leave a Reply

