Pretty Little Liars

Efter en tenta på fyra timmar så tyckte jag att jag var värd en liten paus idag. Så förutom att plugga en del fysik, så råkade jag titta på fem avsnitt av Pretty Little Liars. Började kolla på det i typ maj och då fanns det bara tre säsonger ute, men nu finns även fjärde! Det är en asbra serie, helt tvärtemot mitt första intryck av den. Innan hade jag bara sett reklam för den och tyckte att den verkade rätt löjlig och tråkig men sen kollade jag något avsnitt och sen dess har jag varit fast! Den är rätt spännande och har intressanta karaktärer så det är helt klart något att rekommendera! Älskar också en av karaktärernas klädstil så det är ju också en anledning att följa serien haha.

Nä, nu ska jag nog faktiskt ta och sova. Har sovmorgon imorgon yaaay! Dock måste det pluggas en hel del men aja.

Pretty Little Liars

20131022-230727.jpg

Leave a Reply

