Ja se det regnar, ja se det regnar, det var väl INTE roligt hurra

Nu befinner jag mig i Göteborg igen, för att klara av tentaveckan. Yay. Tog tåget klockan sju imorse och var i lägenheten vid nio. Funkar faktiskt helt okej att åka tåg hit upp sådär på morgonen, vilket är skönt för då behöver jag ju inte åka dagen innan.

Dagen har spenderats med att plugga matte inför morgondagens mattetenta. Det känns väl lite sådär men ska iaf bli skönt att va klar med den imorgon. Känns dock inte särskilt kul att jag sen måste råplugga fysik i tre dagar, men aja, det finns väl värre grejer. Sen har jag iaf en HELT pluggfri helg att se fram emot. Jag vet – otroligt.

Dagen blev iaf lite bättre av tacos till middag! Det är inte ofta man får det hos farmor och farfar så man får passa på och njuta.

Nu ska jag försöka sova så att jag iaf är lite utvilad inför tentan. Godnatt!

20131021-223746.jpg
Tågbilden från imorse kan ju även få symbolisera dagens väder. Svinkallt med ösregn och blåst. Kilometerpromenaden till bussen var lagom kul.

20131021-223940.jpg

Leave a Reply

