Chillar i soffan

(Testar att skriva på svenska ett tag)

Nu är jag väääldans trött (kan ju vara pga att jag gick och la mig halvfyra haha), men kan Inte gå och lägga mig för mamma och pappa är på bal, och antingen jag eller syrran ska agera taxi och köra hem dem. Fördriver tiden med att titta på tv. Det finns inte så mycket annat att göra när syrrorna har däckat i soffan haha.

Idag har varit en rätt lugn dag, men har iaf gjort lite grejer. Jag och syrrorna hängde med mamma in till stan ett tag för att köpa lite grejer inför kvällens bal. Fönstershoppade även lite. Jag menar sparar man pengar tills man ska till London, ja då gör man det haha. Gick en promenad med Ulrika och hunden också. Kvällen blev sen en syskonfilmkväll med på tok för mycket socker. Men det är ju så det ska va!

Nu ska jag fördriva lite mer tid med tv-tittande, så att jag förhoppningsvis kan lägga mig till slut. Ha en bra kväll/natt!

20131019-235720.jpg

20131019-235752.jpg

20131019-235854.jpg
Glass med på tok för mycket strössel… Blir finare så haha

Leave a Reply

