NAILED IT!

Då var kemilabben avklarad! Gick faktiskt himla bra och det var till och med rätt  kul! Lite gymansie-flashback var det också! Hade glömt bort att det kan vara kul att labba. Vi behövde dessutom inte skriva någon labbrapport och då blev det ju tusen gånger roligare på direkten.
Visst ser jag vetenskaplig ut i min fina labbrock? haha

20131114-125734.jpg20131114-125759.jpg

Under labben spred sig dessutom ryktet att resultatet på mattetentan var utskickat, så då var vi ju alla tvungna att se hur det gick. Så här glad blev jag när jag läste mitt resultat:

20131114-130520.jpg

Som rubriken lyder – NAILED IT! En FEMMA blev det! Sjukt glad och stolt! Känns extra bra att få högsta betyg på första tentan. Jag vet i och för sig att fysiktentan gick sämre, men det känns ändå riktigt skönt med i alla fall en femma, så får vi se hur resten går sen. Vill jag gå arkitektur teknik på Chalmers sen så måste jag dessutom få femmor i nästan allt, så då är ju detta en bra början!

2 thoughts on “NAILED IT!

Leave a Reply

